Voor onze adoptanten

Verzekering:
Wij geven In principe het kitten met 1 jaar huisdieren verzekering* mee (gratis). Deze wordt na één jaar automatisch verlengd en deze zult u, als u deze niet wilt behouden, zelf moeten opzeggen. Dit kan per dag, u heeft na een jaar geen opzegtermijn. Wij raden dit wel aan omdat de premie erg laag is en de kosten van een consult al rond de 30,- is. (dit is ruim drie maanden premie) Ook is de keuze om wel of niet naar de dierenarts te gaan wat gemakkelijker als u weet dat uw dierbare gezinslid verzekerd is.
(* Uiteraard is de verzekering op naam van de adoptant en de voorwaarde is uiteraard dat de adoptant bij onze verzekering geaccepteerd wordt, wij sluiten geen verzekering op onze naam af of bij een concurrerende maatschappij af, om zo toch aan deze contractuele verplichting te voldoen, dan vervalt deze voorwaarde in het adoptiecontract en zal deze optie niet worden aangeboden/cq niet worden ingelost.
Hierop geldt uiteraard dat wij geen korting of bedragen retour geven, deze service is een extra service vanuit onze cattery en kunnen geen rechten aan worden ontleend).

Stamboom:
Het kan voorkomen, altijd door overmacht, dat de stamboom er nog niet is wanneer wij het kitten naar zijn nieuwe adres brengen of wanneer de nieuwe adoptant het kitten komt halen, dit kan voor komen en is helemaal geen ramp. Dan sturen wij uiteraard de stamboom na. In heel specifieke gevallen kan het langer duren dan normaal. Ook wij balen daar behoorlijk van, echter wij kunnen dit soms niet voorkomen, wij zijn afhankelijk van een vereniging die draait op vrijwilligers en kunnen aan deze fantastische mensen geen eisen stellen!
Wij leven het adoptiecontract altijd na, wij hebben immers ook getekend!
De stamboom komt altijd, geen zorgen daar over!

Vragen:
Voordat je ons een berichtje stuurt met een specifieke vraag, altijd goed hoor, zou je eens kunnen lezen in de uitgebreide documentatie welke we bij de adoptie hebben overhandigd. Daar staat bijna alles in wat je zou kunnen gaan vragen. Foto’s vinden wij ALTIJD leuk om te ontvangen!

Tevreden?:
We zouden het zeer op prijs stellen als jullie het klanttevredenheidsonderzoek zouden invullen!
Wij leren hier altijd erg veel van!

Alvast bedankt!